Oldalak

2013. október 17., csütörtök

Úton az alaptáborba

Gyermekkoromban (talán még most is) álmodozó, romantikus, kalandvágyó voltam. Nem kisebb vágyaim voltak mint átkelni az Atlanti Óceánon vagy éppen megmászni a Himalája valamelyik 8000m feletti csúcsát. Teltek az évek és egyre inkább a realitás talajára kerültem. Csodás dolog lett volna bármely gyermekkori vágy teljesítése, de be kellett látnom csekély esélye van azok megvalósulására. Természetesen az álmaim nem adtam fel csak talán a realitásokkal vegyítve, kisebb célok megvalósításáról ábrándozom. A hegyek továbbra is rendkívül vonzóak számomra és bár tudom a Himalája nem esélyes, de egy bizonyos szeletét az álmaimnak nem vagyok hajlandó feláldozni a realitás oltárán. A jövő évi tervek, már most borzolják szeretteim kedélyét J

Az emelemes „karrier” is hasonló, mint a hegymászás. Amikor csináljuk akkor folyamatos erőfeszítést és figyelmet igényel valamint az úton itt is vannak a végső csúcs meghódítása előtt pihenőpontok, táborok. 2012 tavaszán az alaptábor felé haladtam. Amikor belekezdtem, óriási lelkesedéssel és nagy energia befektetéssel az elsődleges célom az volt, hogy az alaptáborig - amely jelen esetben a Star Agent szint az üzletben - eljussak. Induláskor a horizonton nyomát sem lehetett látni a hőn áhított célnak. Mentem felé, mert mondták ott van, de látni még nem láttam. 2012 februárjában egyik este a hálózatomat nézegettem a webirodámban, amikor azon kaptam magam, hogy „feltűntek a jelzőfények a sötétben”. Ültem a gép előtt, néztem a hálózatom fejlődési dinamikáját és tudtam el fogom érni az alaptábort. Megnyugtató érzés volt. Kellett nekem ez a siker, hogy a környezetemben hápogó szkeptikusok száját egy kicsit betömjem. Bizonyítani akartam, hogy nem láttam rosszul és nem döntöttem rosszul mikor a DXN cég mellett tettem le a voksom. Napról napra közeledtem és néha olyan rossz érzés fogott el, hogy ez túl könnyen megy, így mindenütt a csapdát kerestem. Kerestem, de nem találtam. Könnyen ment mert a termékben olyan potenciál volt amikor nem kellett mást elérnem, csak hogy kóstolja meg a jelentkező pl.: a kávét. Ha ezt elértem tudtam a kávé és a benne található ganoderma elvégzi a feladatát. Ajánlani pedig nagyon könnyű volt. Ittam és beszéltem róla.
Meneteltem rendületlenül és 2012 márciusára már realitássá vált, a kezdetekben csak távlati célként kitűzött szint elérése. 2012. március 25.-én elértem az alaptábort. 



Star Agent lettem. Büszke voltam, örültem és jól eső siker ízt éreztem a számban. Pár napba telt míg „lepakoltam” az alaptáborban és fogadtam társaim gratulációját. Fogadkoztam, hamarosan indulok tovább még nagyobb magasságba, de nagyon kényelmes volt a jelenlegi pozícióm, így inkább halogattam az indulást. 

A bölcs öreg Dani bácsi 1. számú jó tanácsa: A kényelmes alaptáborok veszélyesek a végső cél elérése szempontjából. A kényelem gátja a fejlődésnek.

Egy idő után kezdett frusztrálóvá válni az alaptábor kényelme. A kellemetlen érzés indulásra sarkalt. Nekiindultam hát, hogy elérjem a következő tábort. Az úton már nem voltam egyedül. Több mint 20 társammal meneteltem előre.

Menet közben feltekintettem a csúcs felé és tudtam, éreztem pokoli nehéz út lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése